Latsöndag i soffan

Jag njuter av att få vara hemma med min lilla solstråle och bara vara utan att behöva stressa. Strax ska jag duscha innan vi ska åka på Birsta och Ikea, vi köpte ju en ny säng igår men en av brädorna var det en skada på så den ska bytas. Det blev verkligen hur bra som helst, ljust och fint och skön är den.
Sen ska vi passa på att gå en sväng på Birsta City, vi behöver en hjärtformad bakform, hallå behöver inte alla en sån?! ;) Lykke blev såld när hon såg en bild på en hjärtformad kladdkaka. Så dagens stora grej är att köpa formen och sedan baka en kladdkaka.♥
 
Nu är min fotoskrivare snart på plats, jag bör ha den på tisdag eller onsdag och det är så kul för jag har några foton som jag verkligen vill få upp nu på en gång. Jag har gjort några tavlor med citat och ordspråk som också skall upp på väggarna. Vilket lyx att kunna skriva ut dom direkt istället för att behöva vänta några dagar. Jag kanske ska köpa ett litet lager med ramar så man inte behöver ränna på Ikea varje gång. Jag gillar Ikeas ramar, enkla, billiga och fina.
 
Nä en dusch var det! :)

Kommentera här: