Mer helg tack!

En fantastisk helg har jag haft, en sån helg man sparar i hjärtat.
Fredagen började vi med att göra tacotårta, Henke hade premiärmatch så jag och Lykke tog vagnen bort dit och kikade eller jag kikade, Lykke slocknade efter några hundra meter och sov sedan hela matchen. När vi väl var hemma igen vakna hon till och var brydd varför vi åkt hem när vi egentligen skulle på innebandy, lillstackarn förstod inte att vi varit där och att hon sovit.
Igår, lördag, åkte vi mot västra och stugan. Vi började med att besöka Karlsro Flyers där det var mopperace och såklart var mamma och pappa där så Lykke blev glader över att få träffa dom. Hon förklarade för mig i veckan här att det är så roligt att gå på dansskola men det bästa som alla barn tycker är att få åka till sin momma, moffa, farmor och farfar. ♥ Å den här helgen hann vi med att besöka alla en snabbis åtminstone.
Efter mopperace på Karlsro begav vi oss till stugan, där vi myste så mycket som vi bara kunde.
Idag har vi varit på Lindberga gård och ridit, alltså Lykke har ridit inte jag och Henke. Å nu på kvällningen har det varit på bullbak, bästa kvällsfikat.
 
Nu längtar jag till nästa helg. :)
 
 

Kommentera här: