Men gerä

Ligger i soffan och hör Henkes träningsapp pipa och han hoppar och gör armhävningar och allt, ja fy fan allt för att jag ska ha världens ångest för att jag skippade träningen ikväll. Men jag är för trött...jag var på Birsta en sväng och shoppade kläder till kickoffen nästa vecka och sen var jag och handla mat och nu är jag för trött.
Nu sitter jag och kollar på Silly season deadline day och tänker att jag hade ju hellre gått ut och gått än å spendera kvällen framför det här. ;)
 
Nu är det väl lika bra att börja beställa julklapparna på nätet så det blir klart i tid. Jag tycker om att vara ute i välldans god tid. Jag frågade Lykke vad hon önska sig i julklapp och hon svarar ingenting. Oj då verkligen ingenting frågar jag igen. Jo jag önskar mig allt.
Det är inte plättlätt det här med jul och julklappar. ;) Jag tror att jag vet precis vad jag ska köpa faktiskt och hoppas att det ingår i "allt".
 
 
 

Kommentera här: