Dop för bäste lille Edvin idag

 
Det fanns så mycket gott fika, smörgåstårta, prinsesstårta, cupcakes och massa kakor. Jag rullar fram nu å ändå sitter vi och funderar på vad vi ska äta till middag (ja jag vet det är sen middag för mig och Henke).
 
Jag tror att jag glömde knäppa kort på presenterna vi gav till lillfisen, ska se om jag hittar något i arkivet. Jag hade iaf gjort en namntavla med ett foto på en skrattande liten Edvin, sen hade jag framkallat en annan bild som jag tagit och sen fick han ett födelsedagståg.
 
Finaste Hanna sjöng idag på dopet och det var så fantastiskt vackert, om jag någon gång beslutar mig för att gifta mig och ha ett stort bröllop finns det bara en person som jag vill ska sjunga och det är Hanna. Tänk om man kunde sjunga så där.
 
 
 

Kommentarer:

1 Moster Lena:

Håller helt med dig Jessica, Hannah var otroligt duktig o sjunga, de var inte långt till att man skulle ha suttit o tårarna trillat, så himla fint...å så tog ett så fint kort av "lille" Edvin...du e så duktig du oxå..kramar..

Kommentera här: