Dance like no one is watching

Vilken otrolig känsla det är att få se den människa som betyder allt för mig att göra något hon tycker är fantastiskt kul, att se hur hon ler, skrattar och lever sig in något så mycket att hon blir helt uppslukad av det. Jag kämpade för att inte tårarna skulle börja rinna idag, jag vet att det låter fjantigt men när det handlar om Lykke kan jag bli så stolt och lycklig av att se på henne.
Hon har gjort premiär på Danceworld idag, vi längtar redan till nästa vecka. Jag är borta på jobb då men Henke vill också följa med så då kan hon gå ändå.  
 
På söndag tänkte vi åka till Lindberga Gård där det är familjedag varannan söndag, då får barnen vara i stallet och sedan ut och rida, det låter hur mysigt som helst och det låter perfekt för Lykkan. En av mina kollegor har varit där och rekommenderade det så vi ser fram emot söndagen. Jag ser fram emot fredag och lördag också, jag behöver en sovmorgon!
 
 

Kommentarer:

1 Sara B:

Haha jag blev tåris av att läsa nu :)

Kommentera här: