Nämen oj här händer inte ett smack

men i livet är det fullt, helt överfullt!
 
Snart error tror jag eftersom hjärnan går på högvarv, det ska bli helt otroligt skönt med lite extra ledigt och att hinna umgås med familjen. Den här månaden har jag och Henke jobbat om vartannat och haft minimal tid tillsammans. Snart nytt år och ny energi efter jul och nyår.
 
Nu sitter vi och väntar på moster Johanna och sen åker vi till Ljunga där Johanna och Lykke stannar medan jag och Henke åker till stan för att jobba imorgon innan vi får lite jullov. Ni kan tror att jag längtar till klockan 17 imorgon. :) Då ska jag verkligen försöka lämna jobbet på just jobbet och mitt huvud ska ta ledigt och bara ägnas åt familj och vänner. ♥
 
Det här är min Lykka nu, det finaste hon någonsin haft enligt henne själv, dom röda lackskorna.
 
 
 
 

Kommentera här: