Canon Eos 6D

Vet inte om jag skrivit tidigare om att jag har en ny liten älskling, en Canon Eos 6D! Julklapp till Jessica från Jessica.
Och idag slog jag till på en fotoskrivare, längtar till den kommer. :) Nu ska det bytas ut kort här hemma. Lyckades såklart beställa dubbelt av allt när jag väl gjorde det men måste berömma Dustin för sjukt bra service som fixade till det här på några minuter efter att jag skrev ett meddelande i deras chatt om vad jag gjort. Tack Dustin!
 

Den här lilla underbaringen har under december haft en massa uppträdanden, jag är varje gång sjukt nervös men hon njuter. :) Först ut var det cirkusföreställning med förskolan, sen var det första dansuppvisningen (vilken succe och vad glad jag är att jag anmälde henne till dansen, hon älskart) och nu senast var det luciauppträdandet där ingen i hela Granlo kan ha missat henne, hon sjöng högst och mest och var sjukt stolt (precis som jag, stolt alltså). Imponerande hur fort hon lär sig och hur enkelt det verkar vara, tänk om man kunde vara liten igen. :)

Kommentarer:

1 Eva:

Herregud de var år och dar sedan jag var in här senast. Har kommit av mig med att läsa bloggar men nu hamnade jag på din och måste bara fp berömma dina bilder. Du är otroligt duktig, kan vi kanske boka en dag då du fotar mina vildar?

Hoppas du får en lugn och skön ledighet, försöka koppa bort jobb o allt därtill ;)

Massa kramar Eva

Svar: Klart vi kan fota dina vildar men jag misstänker att Mattias foton blir minst lika fina!! :)
Vi ses imorgon på jobbet!

Kraam!
I am Jessi

Kommentera här: