Oh no....

semestern är över och på måndag är det jobb igen. Det är inte så farligt, det ska faktiskt bli en ganska spännande höst på jobbet. Sen kommer jag att gå några kurser på universitet om fotografering och bildbehandling så jag lär ju ha en hel del att göra.
 
Jag har inte skrivit mycket alls under sommaren så jag vet nästan inte var jag ska börja, vill uppdatera med en massa bilder från sommaren och kommer nog att göra det i flera inlägg framöver. Det kommer alltså inte bli någon ordning alls utan bara en stor kompott av semestern huller om buller.
 
Den här lördagen startade med att jag och Lykke klev upp och herrn fick sovmorgon (imorgon ska jag sooova) sen var det mysmorgon i soffan. Lykke tyckte vi skulle åka ut till Birsta sen och köpa lördagsgodis så det blev så (mamman gillar ju just inte Birsta ;)), lunch på Donken och efter det lite shopping till den lilla. Efter Birsta tog vi en sväng till min kusin Linda och hennes lilla Edvin, lämnade lite kläder och grejjs till Edvin och en drös med bilder. Där bjöds vi på kladdkaka och glass och med oss hem fick vi en kasse med kläder, helt perfekt.
Kan man bli annat än glad av den här lilla goklimpen?!
 

Till middag idag blev det tacos, jag lessnar aldrig på tacos, så gott. Och efter middagen gav jag mig iväg med nästa klädpåsar, haha jag har sorterat ut alla kläder som är för små för Lykke så nu har jag hela hallen full med klädpåsar som ska delas ut till alla små kusiner och kusinbarn. Det är inte klokt vad mycket kläder det blir och tänk jag har dragit på det här hur länge som helst men äntligen tagit tag i det på riktigt. I alla fall så fortsatte påsutdelningen till Matfors och lilla Linnea.
Jag hann med att få några foton på mina fina kusinbarn. Gullungar!
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara Brink:

Du är så välkommen tillbaka till jobbet ;)

Svar: Tackar! :)
I am Jessi

Kommentera här: