Ljungarocken

Det närmar sig fredag och Ljungarocken. Wihooo!! Hoppas på att slippa regn men det lutar åt att jag får gå å köpa mig en snygg en regnkappa till helgens festligheter.
 
Den här dagen började med en stor mängd trots, det är inte alltid lätt att ha en liten 3 åring. Fröknarna tittade förstående på mig när jag ramlade in ungefär 40 minuter senare än planerat. Antagligen såg ut som att jag åldrats 10 år under morgonen. Men det är bara något som man ska ta sig igenom, det är tur att hon är världens goaste och roligaste tjej mestadels haha. Älskade Lykke!
 
Ikväll har jag hunnit med en surrstund med Millan och Anna, mysigt. Nu mot hösten får det bli oftigare.
 
Annars har jag sjukt ont i benen efter att jag varit på Ego och tränat idag på lunchen med Sara och Hanna. BoxarHanna som jag ska kalla na. Hon gick lös där inne och jag och Sara försökte hänga på vilket inte var det enklaste men hallå huvudsaken man gör sitt bästa (mohahahaha).
 
Nu går jag och lägger mig och laddar för en ljuvlig morgon med mitt älskade lilla trotsmonster. ♥
 
 

Kommentera här: