Full rulle

Efterlängtad helg är äntligen här! Tack! Sista veckan i månaden är alltid hektisk och stressig men nu är den över och jag har en helg på mig att ladda om batterierna, den här helgen är det jag och Lykke som hänger tillsammans. Jag och det finaste som finns.♥
 
Vi gjorde sällskap med Linda och Edvin ikväll och tog en prommis till moster Lena där även min mamma och pappa var, en mysig kväll och Lykke slocknade i vagnen så det var bara å lyfta över henne till sängen sedan, min lilla tröttis.
 
Det är långt mellan gångerna jag skriver nu men vad gör väl det. Det som är jobbigt är just det att det finns för mycket som hänt och för mycket att skriva om och då blir det lixåm ingenting av det hela.
 
Vi var iaf på End Of Summermeet i Ljunga och här kommer en massa bilder på massa bilar. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: