Små bagare :-)

Tänkte visa en del av en födelsedagspresent som jag sytt till Lykkes kusin som fyller år i december. Hon fyller 2 år så det är nog ingen fara att jag lägger ut den på bloggen. ;-)

En liten bagarmössa





Här provar Lykke mössan och godkänner den, lite stor på Lykke dock men Saga fyller ju 2 så den bör väl passa då hoppas vi. :-)

   Sötnöten

Jag håller på å syr ett förkläde nu som matchar så klart så det får jag visa när det är färdigt. I paketet kommer det även att finnas kavel och pepparkasdeg hihi.

Nu är det dax å knoppa om jag ska orka upp imorgon bitti typ 5!!! Ja Lykke tycker att det är morgon mellan 5 och 6 på morgonen!! Mamman och pappan tycker det är mitt i natta då!! ;-)

Kommentarer:

1 Josefin:

Va duktig du är Jessica! Vad fina saker du syr =). Sen har du ju världens sötaste mannekäng. =)

Kram

2 Erika:

Men guuud vad duktig du är Jess!!! Både bagarmössan och klänningarna till Lykke var superfiiina!! :D

3 Lindaa:

Heej kusin ! SÅÅÅ FINA grejer du syr ! Får man beställa av dig?? :-) Elsa blev jätteglad i mössan hon nyss såg på internet ! kram på er

4 Erika:

Meeen nu såg jag ju att du hade sytt lite kjolar och mössor också, så himla fina!!!! :D Du är verkligen superduktig, jag blir alldeles imponerad!! :D

5 Jessica:

Men tack så snälla ni är!

Kommentera här: