En massa bus och fint väder

Jag har en sån träningsvärk huvaligen haha är jag otränad eller vad. Jag var ut och sprang i måndags och det är nog sen dess, igår var jag på gymmet och träna skulle gentligen varit på indoor walking men hela kroppen värker så det blev inge av med det.

Vädret har varit så otroligt fint nu dom senaste dagarna och jag och Lykke har tagit lååååånga promenader och det är så skönt. Lykke sover jättebra när vi är ute å går motför hemma i lägenheten. Efter prommisarna har vi besökt gungorna i lekparken här utanför och oj vad det är kul, skrattattacksLykke älskar det!

Idag möblerade vi om lite i vardagsrummet och jag hoppas att det ska kännas lite mysigare nu. Har inte fått den känslan i rummet tidigare men det här blev lite bättre och med lite tavlor på väggarna (ja det är sant vi har fortfarande i fått upp några tavlor) så kommer det att bli kanon tror jag. Sitter å kikar på foton nu som ska skickas till framkallning å sen ska dom upp på väggen.

Hmm vad har vi mer haft för oss? Inte mycke tror jag...jag har sytt en del och pysslat i mitt pyttelilla syrum. Jag stänger in mig där och syr och Henke pysslar med annat hahaha så vi ses väl inte alltför ofta (det är inte så hemskt som det låter). Idag fick jag förresten en paket med tyger och ojojoj vad fina dom är!! Jag vill bara sy en massa på en gång men nu har jag tvättat dom och imorgon får jag börja klippa i dom när dom torkat. :-)
Linda och lilla Elsa såklart att ni får "beställa"! ;-) Kvaliten vet jag inte hur den är men det kanske duger iaf!:-) Visst är dom söta och ett måste för alla små nu i höst vinter när dom ska hjälpa till med julbak.

Nu har jag nästan fixat klart med Alice lilla inflyttningspresent som hon ska få till helgen. Hoppas bara att prinsessan kryar på sig så vi kan träffas. :-) Ska knäppa kort på presenten när den är helt klar. :-)

Imorgon hoppas vi på dejt med Linus och Mariana och på fredag ska vi dejta Elias och Maria! Mycke kuligt å se fram emot. Å fredagkväll blire lite kalas för mig och Lykke medan pappan är på första seriematchen. På lördag åker vi till Ljunga så Lykke får busa med momma och moffa.

Vi avslutar med några bilder på världens busigaste lilla onge.



 Kolla in dom två små tänderna :-)
 Ser ni hur det lyser bus i ögonen haha

Förresten kolla vilka fina lappar jag köpt till Lykkes kläder

 Rosa och brunt så fiint.

Nu soooova...natti natti...


Kommentarer:

1 Sofie:

Gud vad hon är söt er lilla prinsessa!

Kommentera här: