The Baseballs, Roxette, 28 år, vaccinering och Inception

Rubriken summerar senaste dagarna. :-)

I lördags var vi på konsert The Baseballs och sedan Roxette det var skitskoj och dom var skitbra tycker jag. Knäppte några bilder men jag tror att fotografen möjligtvis hade druckit en och annan öl så jag ska se om jag hittar någon som det syns något på haha.

Sen i söndags fyllde jag 28 år, det är så gammalt att jag nu när någon frågar hur gammal jag är måste fundera och ibland räkna för jag vet att jag är född 82. Ja jag hade en mysig födelsedag med alla tillbehör hmm men blidde ingen tårta utan marängsvish (stavas?) istället.

Idag har vi varit på bvc med lilla hjärtat Lykkebus och där fick hon sprutor huva lilla lilla vän. Det gick dock hur bra som helst och vi har inte märkt av att hon blivit dålig av dom den här gången som hon blev sist. Allt annat såg jättebra ut.

Nu ikväll har jag varit på bio med Ida och Angelica. GRYM film Inception! Verkligen sevärd! När vi satt oss på våra platser kommer 3 tjejer och tyckte att vi satt på deras platser, vi visade våra biljetter och dom sina och det var samma sal, samma rad och samma stol. Hmm. Mycket märkligt har jag aldrig varit med om tidigare. Tjejerna gick ut till hon i biljettkassan och hon kommer in å kikar på biljetterna och då visar det sig att hon i biljettkassan knappat in fel datum på våra biljetter. Det slutade med att vi satt kvar iaf och dom andra 3 tjejerna satte sig på en annan rad. Tur det inte var så mycke människor där för då hade det blivit lite knivigare. Nu låter det som att dom här 3 tjejerna var skitelaka MEN absolut inte dom var glada och trevliga.

Imorgon är det torsdag och sen helg. Det är bra konstigt att trots att både jag och Henke är hemma på semester så längtar man till helgen, varför? Vi är ju ändå lediga båda två. Drack ett glas vitt alldeles nyss när jag kollade på Hem till gården bara för att jag skulle känna av att vi är lediga. :-)

Lykkeliten idag:

 Sitter i stolen och kollar på tv lilla gosknoppen!

Lykkeliten i lördags:

 Busongen. :-)

Lykkeliten på min födelsedag:





Lykkeliten i måndags:

  



Lykkeliten i tisdags:



Å har ju glömt å skriva att Lykke lyfter fossingarna och tar steg framåt nu när man håller i henne så hon står. Så duktig så! Hihi.

Nu blir det sängen och jag håller mina tummar för att det lilla hjärtat sover hela natten lång! :-)

Kommentarer:

1 vaccinering i Stockholm:

Kommentera här: