Snart födelsedag för min lilla bäbis ;)

Vi har problem med att komma på vad vi ska köpa i födelsedagspresent till lilla bäbisen (;)) men ikväll när jag läste Mamma mu vid läggningen kom jag på att vi kan köpa en ny cykel och en cykelhjälm. Efter läggningen började vi googla på storlek och då ser det inte ut som att man ska ha större än 12 tum men jag tycker det ser ut som att hon växt ur den och borde ha en 16 tum. Någon som har en fyraåring och vilken storlek på cykel har ni då?
En hjälm kan vi iaf köpa, har hittat riktigt tuffa!
 
 

Kommentarer:

1 Linda:

Elsa fick en 16" då hon började i förskoleklass ;-) Fram tills dess höjde vi sadeln bara tror jag.

2 pernilla:

Alfred fick en 16tum när han va 4år. storlek beror ju på om man kan cyckla eller inte. Lättare lära sig på en 12tum :)

Kommentera här: