Kanske viktigaste nyårslöftet

i år.
 
Jag och Henke har ett gemensamt löfte, från när vi kommer hem från jobb och till efter att Lykke lagt sig går vi inte in på bloggar, instagram eller facebook, vi ska alltså lägga bort telefonen, paddan och datorn om det inte är något viktigt vi måste göra typ räkningar, kanske kolla något recept (väldigt superviktigt recept) eller så.
Som sagt viktigaste löftet. ♥
 
Andra träningspasset för den här veckan är avklarat och 4 pass är det jag ska försöka få ihop, imorgon vilar jag men på torsdag åker jag och kusin på Ego igen.  20:e januari går mitt kort ut och jag måste köpa nytt, Ego är bra men man måste ju prova andra ställen också så under nästa vecka tänkte vi prova Ester för att se om det är något som passar.
Henke och jag tränade igår och då fick jag hjälp med vilka maskiner och övningar jag kan göra i gymmet för att träna hela kroppen, superbra eftersom jag har dålig koll på hur maskinerna fungerar och jag är alldeles för feg för att prova själv. Så nu har jag ett bra program jag kan följa. Jag tänker mig att två pass i veckan ska vara med fokus på kondition och två pass mer fokus på styrka. Vi får se hur det går men det känns som en bra början.
Jag måste ha några delmål och belöningar också, ska fundera lite på det men något måste man ju få för att man gör något bra. ;)
 
 

Kommentera här: