Jobba, äta, kramas med Lykke, träna - check!

Det har varit min dag. :) Efter träningen har jag fixat naglarna med gellack, favvofärgen raspberry red är nu på.
Tänkte försöka hinna med och träna mina fyra träningspass under vardagarna den här veckan eftersom jag ska till Hassela ihelgen, det kommer bli svårt, tre fungerar men fyra.... Eller visst borde slalom en dag räknas som ett träningspass?! Det lär ju säkerligen kännas som ett dagen efter. I sånt fall får jag ihop mina fyra pass.
 
Har inte hunnit med att fota så mycket som jag vill nu i januari men nu helgen som var hann jag med lite grann och jag verkligen älskar det. Både att fotografera och sedan att sitta och fixa med bilderna i efterhand. Jag kan bli sittandes flera flera timmar eller dygn utan att jag märker hur tiden går. Ska verkligen fota mer i vår för jag mår så bra av det.
 
Nu är det godnatt så man orkar med ännu en busy dag imorgon.

Kommentarer:

1 Sara B:

Självklart räknas en dags slalomåkande :)

Kommentera här: