Full rulle

Sitter i soffan och kände för att blogga, den känslan har inte funnits på ett bra tag vilket är synd. När jag har som mest att göra med späckade dagar på jobbet, mycket att fundera på om kvällarna ja då finns inte lusten till att blogga.I fredags var jag på festligheter på Aveny, det var superkul men det är som det är när man går ut på fredagar, jag var helt slut.
Den här veckan ska jag försöka hinna med att träna minst 3 gånger, lite press på mig nu (jag vet att det inte är alltför mycke med 3 gånger men det är bättre än ingen gång).
Imorgon har Lykkan fotografering på förskolan så ikväll var jag och min beslutsångest iväg och shoppade det mest färgglada kläder jag kunde hitta, Polarn har en cirkuskollektion så det är rött, rosa, lila, grönt, vitt. Jag älskart och Henke med...då är det bara att vänta å se vad chefen tycker imorgon.
 
På Halloween ska jag på födelsedagsfest med 20-tals tema, inspiration The Great Gatsby! Jag dör lite av lycka för det kan vara det bästa temat man kan ha. Jag har beställt en klänning nu och sen ska det pimpas med massor av smycken, paljetter, fjädrar. Jag såg filmen Gatsby i söndags och den sååå bra.
(Robert Elven läser du så kan du väl fundera på Gatsby-tema till nästa år! ;))
 
I söndags fick jag träffa lilla Mimmi för första gången, en sån söt liten tös.
 
 
 
 
 
Vi hann med bio med Lykke i söndags, vi var på Flygplan, det blev väl ingen afvorit kan jag påstå men det gick bra att se hela filmen så nu kan vi gå på fler längre filmer. Det kanske är popcorn och festisen som gör att hon klarar av att sitta still hela filmen. ;)
 
Nu ska jag beställa några fotografier och tavlor. Jag har gjort en egen almanacka som jag måste beställa också. :)
 
 
 

Kommentera här: