Fotograferat mitt första bröllop

dessutom var det ett vinterbröllop, bara för att göra det hela till en lite större utmaning hihi. Jag hoppas verkligen att dom ska bli nöjda med bilderna (nervös nu), jag har inte hunnit gå igenom alla bilderna ännu men tänkte visa några här (har såklart kollat så det är ok med brudparet).
 
 
Jag hoppas verkligen jag ska få fotografera fler bröllop i framtiden för det var fantastiskt roligt.
 
Sabina såg ut som en prinsessa och dagen var såå fin, otroligt fint.
Tack Sabina & Pelle! :)

Kommentarer:

1 Sara Brink:

Du har verkligen talang vännen. :) Jag älskar sista bilden, sjukt fin.

Svar: Tack snälla du! Jag älskar också den bilden! Vi hörs sen!
I am Jessi

2 Fru Sjödell:

Anser fortfarande att det är VI som ska tacka DIG, Jessica. De bilder vi sett hittills är magiska och det är svårt att förstå det faktiskt föreställer oss! Du är en fantastisk fotograf!! <3

Svar: Ååå tack vad snällt! Det var verkligen superkul och ni var otroligt vackra!
I am Jessi

Kommentera här: