Morsdag och måndag och rullning

Min första morsdag igår och jag hade turen att få Leilas nya bok, jag bara älskar Leilas böcker och recept. :-) Vi var hem till våra bästaste mammor och firade lite också och jag åt alldeles för mycket känns som att jag fortfarande är mätt. :-)

 Lykke i bilen, slumrandes.

  Mina finaste.

När vi kom hem och Lykke lagt sig och sussat gick jag ut promenerade och oj vad härligt det var, som sommar!:-)



Idag har det verkligen varit sommarväder, underbart! Jag och Lykke har haft en bra dag med prommis och lek.

  Najs väder för prommis.

 Gladaste tjejen.

 Försöker nå tårna.

 Det är konstigt det här med fötter.

 Lykkebus.

Vi har köpt en bumbostol som Lykke snart kan sitta själv i.

    Sötknopp.

 Den här bilden är tagen strax innan Lykke för första gången rulla från mage till rygg hihi mammas älskade lilla onge. :-)

Nu ska jag hänga tvätten innan det är dax för sängen.

Kommentarer:

1 Elin Svedberg:

Vad söt hon är er lilla tjej :) Njut av föräldraledigheten. /Elin

2 Angelica M:

Leila får mig att vilja slå sönder TV:n! Hatar henne, haha! Men hennes recept är nog mumsiga...

3 Anonym:

Hejsan, känner igen din sambo vart jobbar han?norrpartner?

4 Syster:

Vad söt hon är :) Och växer gör hon oxå ,måste ju få träffa er snart det var länge sedan nu :) <3

5 Jessica:

Ja Elin jag njuter för fullt det här är livet. ;-)



Angelica hihi Leila är ju underbar ;-) mn förstår hur du känner så känner jag när jag ser Jamie Oliver haha kräks.



Ja Henrik jobbar på Norrpartner. :-)



Ja Johanna vi måste ses snart. Kommer du hem nåt på fredag eller?

Kommentera här: