Tjocksmock!!!

Ja jag är en tjocksmock och jag har varit ännu fetare haha. 27 kilo lättare än när jag var som fetast!

Jag har börjat springa eller jogga kallar man det väl eller egentligen vet jag inte vad man ska kalla det för det går sakta, snigelsakta! Jag har inte sprungit om en endaste person när jag varit på ryggis men jag blir omsprungen varje gång. Tragiskt eller? Nä jag skyller på graviditeten (hur länge kan man skylla på det?) och att farbror doktorn sagt att det är lugn träning som gäller. ;-) Jag är nöjd ändå och glad för jag tar mig iväg och försöker göra något åt hela den här fläskhistorien och jag kan ju röra på mig. För nån vecka sedan när jag började springa åkte jag glad och förväntansfull till ryggis och tjoho jag börja springa och upptäcker att allt fladdrar på mig hahahaha. Jag kämpar mig genom spåret och försöker att inte komma i otakt med fladdret, efter det åkte jag och köpte löpartights ÅHÅ vilken underbar grej!! Dom smiter åt dom där tightsen och håller in fladdret! Sen vet jag inte men jag tror det hade varit grymt även om jag inte hade haft fladdret så om ni springer och inte har några UNDERBARA tights införskaffa genast!
Till veckan ska jag och Anna på Helex och träna så nu ska jag bli fit!:-)

Klarade ju inte delmålet jag hade till måndagen på gatufest veckan. Jag gick ner 2 kilo bara men dom 3 resterande har jag som mål att gå ner till 1 september och sen börjar den riktiga utmaningen att gå ner 10 kilo till!:-O Det ska gå!

Nu ska jag fetbobban hämta ett glas cola till!

Sådär nu är jag tillbaka å så gott. ;-)

Idag har jag och Lykke varit på Birsta och lunchat med Mona och kikat i lite affärer, mys. Vi träffade en massa folk som vi kände där, alla var å shoppade idag. Jag hade två saker jag skulle handla idag, en till nappflaska och näsdroppar. Jag kom hem utan någon ny nappflaska och utan näsdroppar! Bra där Jessica! Detta innebär att jag måste på stan eller på Birsta ganska snart igen, vad tråkigt. ;-)

Vi avslutar med en liten bild på Lykkesöt

 Dregglar inte så värst mycket bara lite.

Kommentera här: