Godmorgon lediga fredag

Semester och frukostmys. Vi tar det lugnt och ska om en stund åka uppöver västra. Ikväll ska Lykke vara hos farmor och farfar och jag ska på Ljungarocken med ett lass med människor. Superkul ska det bli. Igår var jag iväg på Birsta och köpte regnjacka för att vara sådär extra förberedd om det skulle falla från skyn.
Min hals gör svinont så nu försöker jag bota det med en hink med te och 7 kilo honung, Henke tyckte jag skulle dricka rödvin för det skulle ta bort halsont, det har jag då aldrig hört. Den där Henke. ;)
 
Förresten så åt jag lunch vid ån igår med Hanna och Sara och i vattnet såg vi något jävulskt vidrigt typ som en gigantisk alltså megagigantisk ål, först åkte den omkring i vattnet och sedan upp på stenväggen och in i ett gammalt avloppshål. Jag kommer aldrig någonsin att doppa tån i det där vattnet, inte för att jag brukar göra det.
 
Vad behöver man ha mig sig i packningen? Bästa att ta tag i det sista.

Kommentera här: