30 kvadratmeter stuga

Att en sån liten yta kan bli så fantastiskt!
 



Jag längtar till när vi åker dit igen till att sitta på kvällen med ett glas vin och titta ut över sjön (med datorn i knät för helt off vill man ju inte vara).
 

Sen kanske det mest fantastiska är att ljuset inne i stugan är otroligt fint, bästa fotoljuset. Takhöjden, vita väggar och massor av fönster resulterar i något helt magisk för en fototokig människa som mig. Förstår ni? MAGISKT!
 

Nu är det sängen så jag orkar upp till att jobba andra dagen efter semestern. Jag och Lykke är ledig på fredag så vi gör helg redan på torsdag. Lyxlirare vettö!
 
Fasiken också, jag måste skura fryslådorna innan jag går och lägger mig och packa träningsväskan inför morgondagens friskvård. Ibland blir man nöjd.......låt mig bara få sova.
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara Brink:

Åh vad fint ni har det :)

Svar: Visst blir det mysigt! Längtar dit! :)
I am Jessi

Kommentera här: