En lugn helg

har vi haft, vi hade planerat att  göra en hel del som Himlabad och Bio och lite annat men nu blev det kurera liten Lykke och mysa. Nu är hon mäkta less på mys haha men jag tycker hon är piggare. Hon får bada i badkaret istället för Himlabad och se på film hemma med popcorn, ungefär lika. ;-) 
 
Jag tänkte gå ner och hämta julkartongerna från källaren om en stund och sätta upp stjärnor. Jag har aldrig varit såhär tidigt ute men vad gör väl det. Man får ju njuta längre. Jag har till och med köpt nya gardiner till alla fönster i år (!), jag börjar bli gammal. Nu är det inga gardiner med jättemycke färg och mönster utan dom är vita med nån liten grej på, förutom i ett fönster där det blev nya helvita. ;-)
 
Jag ska göra klart julkorten ikväll och beställa dom, det är svårt att bestämma sig bara för vilka kort som jag ska ta, det blir kanske många kort på kortet. Jag har inte bestämt än vart jag ska beställa dom från man vill ju inte bli ruinerad, det skiljer faktiskt en del om man jämför sidor.
 
Årets Mimakort har kommit, från förskolefotograferingen, lilla fisen våran. :-)
 
 

Kommentera här: