Morsdag

Jag har världens bästa mamma! Jag älskar dig mamma.
 
Vi åkte till Ljunga igår och sov över, idag ville ingen av oss åka hem framför allt inte Lykke som grät på vägen hem... ♥ Det är ofta jobbigt det här med avståndet och att bo i lägenhet under sommaren är inte det roligaste, på vintern fungerar det väldigt bra och man slipper snöskottning och sånt men på sommaren ska man ha hus och egen liten tomt och en härlig altan. :-)

Jag har massa med fina bilder som jag tänkt lägga upp men det får bli imorgon för nu ska jag hänga upp tvätten och sedan gå och lägga mig. Jag har tvättat alla filtar som vi brukar ha på balkongen, nu ska det bli fint där ute. Jag var och köpte smulgubbar och mynta idag som jag planterade i krukor på balkongen, måste dock köpa en till kruka till myntan imorgon. Jag var tvungen att köpa myntan det var chokladmynta och det har jag inte sett tidigare, det luktar verkligen choklad och mynta om fingrarna när man tar på bladen.

Jag vann vinlotteriet ihelgen så nu är jag 10 flaskor rikare, det var mycke rose och vitt vilket passar alldeles utmärkt nu i sommar! Det var dax för mig att vinna den här gången så GRATTIS till mig som får sitta på balkongen och dricka vin.



//Jess ♥

Kommentera här: