Mitt nya mellannamn "SPARA"

Mmm ni läste rätt nu är det jag som är den nya SPARA. Det ska bli ordning på Torpet nu. ;-)
 
Jag var till Birsta och lämnade tillbaka klänningen jag köpte igår (det rimmar bra med mitt nya mellannamn) och det blir istället en klänning från garderoben. Jag är lite stolt över mig själv så klappa mig gärna på axeln och beröm.
 
Lykke var världens roligaste ikväll, det har alltså börjat nu det här med killar. Hon pratar om V ganska ofta och idag kläckte hon helt plötsligt:
- Jag älskar han.
- Jag pussa han och då gjorde han såhär (någon otydbar grimas).
Hahaha så oväntat.
 
Vi har äntligen fått upp massa ramar och foton i vardagsrummet och det blir så bra och mysigt, lite mer personligt än vad vi haft tidigare. Nu saknas två blommor i "dödens rum" och sen är det så pysigt så.
 
Godnatt!
 
//Jess ♥

Kommentera här: