Dallas

Kollar på Dallas och tycker faktiskt det är bra.
 
Ikväll har jag varit ut till Birsta på shoppingtur med Sara. Vi började med Bauhaus där jag köpte ett loungeset som vi ska ha på balkongen, värsta fyndet hade kostat 6000 kr men nu endast 3000 kr! Bäst å passa på när det ska bli ny balkong. (härmar grannarna som precis köpt till deras balkong hehehe) Sen åkte vi å spana efter kläder till kickoffen som vi ska på nästa vecka i Åre. Klädseln till torsdagen middag är sommarkläder och fredag är det kavaj. Torsdagens kläder blir en mintgrön kjol och svart linne, enkelt men ganska somrigt. Fredagens kläder köpte jag ikväll men har redan ångrat mig hihi så nu har jag provat gamla klänningar och hittat en helt vanlig svart (sticker inte ut det minsta), kanske lite tråkigt men det känns bekvämt och jag trivs i den. Får köpa nya skor och kanske något smycke för att piffa till det hela. Klänningen jag köpte ikväll var också fin men kändes lite för kort när jag provade den hemma, sen var den färgglad vilket jag tyckte var fint men det övervägde inte kortheten. ;-)
 
På lördag ska jag till Ljunga på End of summermeet och det ska bli skitkul! Verkligen! Jag hoppas på sol och värme men misstänker att jag får ta vinteroverallen för att inte frysa ihjäl. Vi var förresten i Ljunga i söndags också. Jag frågade Lykke på morgonen vad vi skulle hitta på och hon svara direkt åka till Ljungaverk så då blev det så.
 
Nu måste jag sooova för jag klarar inte av att kliva upp på morgonen utan snoooooosar minst 3-4 ggr, Henke tycker det är jättekul, helt toppen och vi blir så glada på varandra varje morgon. :P
 
Godnatt!
 
//Jess ♥

Kommentera här: