Löptur 5 km

Jag har precis varit ute på en löptur, 5 km och det nog max vad jag orkar just. Meen det är ju helt enligt planerna iaf. Nu har jag några månaderna på mig att öka sträckan och 3:e september ska jag nå 1 mil. Kämpa! :-)
(Josefin om du läser här så nu äntligen matchar jag din tid på 5 km) :-)
Det kommer att bli supermysigt i Stockholm på tjejmilen, en riktig tjejhelg blir det.

Helgen som var spenderades i stugan, härligt trots regnet. Lykke hade turen och fick träffa farfar, farmor, momma och moffa och vara i centrum hela tiden. Sen fick hon ju träffa katterna Pia och Chippen och det framkallar nån sorts hysterisk glädje hos henne, hon ser INGET annat när det finns djur i närheten. Jag undrar hur hon kommer att reagera när vi åker till Wången på Johannas student när det är hästar överallt. Till sommaren ska vi ta en liten tur till Zoo tänkte vi och det lär bli uppskattat och mysigt.

Kommentarer:

1 Josefin:

Härligt Jessica! Kommer bli hur trevligt som helst! Jag kämpar också. Var sjuk i två veckor, så nu går det tyngre! Men är taggad inför september! :)

Kommentera här: