Sömnen

Det går fortfarande bra med sömnen och jag är så glad att vi valde att prova den här metoden, håll alla tummar för att det ska hålla i sig. Vi har en skumpa i kylen jag och Henke och när hon sover en hel natt ska vi öppna den och fira. Det har varit så nära att vi fått öppna den ojoj hon har sovit mellan 19 och 06 men det är 06,30 som räknas som en hel natt.
Ikväll blev det dock läggning lite tidigare då hon var helt slut och trött men så blir det väl när det varit en spännande dag.

Vi fick julkorten idag och dom är grymt fina, tyvärr skickar vi inte till så många så dom flesta kommer att få nöja sig med att bli önskad GOD JUL här istället.

Jag är nästan klar med julklappsinköpen nu, bara en person kvar att köpa till nu och det du MAMMA. ;-) Jag har köpt dom flesta klapparna på nätet så jag hoppas att allt hinner komma.

Julkalendern då om någon undrar vad som hände med den så kan jag visa den här bilden.

 

Mormor Disa var på besök och nu är alla luckor öppnade. ;-)
Det är helt ok för den var en flopp, nästa år gör jag en egen igen. Jag får kanske skylla mig själv eftersom den egentligen är för barn som är något år äldre.

Kommentera här: