Sommartid eller vintertid

det skiter Lykke fullständigt i haha, hon kör sin egen tid. ;-) Jag antar att det kommer att bli en mycket tidig morgon för mig imorgon hmm typ ungefär kanske 3 eller 4 om jag har tur.

Igår försökte vi med att ge Lykke mer mat innan hon gick och la sig och vi kämpade även på och höll henne vaken lite längre än vanligt meeen tror ni att det hjäpte? Öhh näj. När vi gick och la oss vaknade den lilla prinsessan och ville göra allt utom att sova, till slut gav jag henne mat igen och då somnade hon om men vaknade 5!! Så klockan 5 gjorde vi morgon JIPPIE. Efter klockan 6 kan det få vara morgon men innan då är det natt.
Den här natten ska vi prova att låta henne sova själv i vårat sovrum och vi ska sova på madrasser i nåt annat rum. Nu undrar nog ni som läser varför vi inte flyttar Lykkes säng in till hennes rum meen det känns onödigt å flytta henne innan vi ser om det är problemet alltså att hon störs av oss så det är därför hon vaknar. Jag hoppas verkligen att hon sover längre inatt. Hoppas hoppas hoppas.

Annars har vi haft besök av Inga och Mats idag och det tyckte Lykke var skoj ja vi också såklart men hon lite extra. :-)

Oj måste gå, återkommer.

Kommentera här: