Polarn o pyret

besökte jag och Lykke igår hihi var bara tvungen å köpa jeansklänningen som jag kikat på tidigare där. Å hittade ett par röda hängselbyxor som Lykke bara måste få också huva så söta, passar en busig liten Lykke.
Såhär ser dom ut
Dom är finare i verkligheten. :-)

Vi var även på Drakborgen igår och träffa massa barn och föräldrar, kuligt. Linda och Oliver var med också och busade, Oliver är en riktig charmör hihi å Lykke älskar hans hår. ;-)
Kvällen spenderade jag i Torpshammar hos Josefin där vi pysslade och drack glögg å åt godsaker. Väldigt mysigt så det ska vi göra om i januari. :-) Jag ritade och klippte ut 24 små strumpor till Lykkes julkalender (fick hjälp av Bodil åxå TACK!) så nu ikcäll har jag målat siffror på alla och imorgon blir det till å sy ihop och lägga krokar i dom. :-) Alla 24 små paket får ligga i en korg på sidan om, ska visa när det är klart!

Idag har vi myst och nu ikväll är Henke hos en jobbarkompis, jag körde dom dit å shit vilken väg det var backar backar och backar och halt och en massa snö.

Nu är snart dax å sova.

Kommentera här: