Sen sist typ

Vad har hänt sedan sist? Massa roligheter bara.:-)

Bilder på liten Lykke. Fiina lilla underbara prinsessa.

      

Vi har dejtat Oliver och Oscar å deras mammor såklart! :-)

Oliver Oliver Oscar Oscar  Lykke

Oscar hade fått sprutor som han ej tyckte om och när han uttryckte dessa känslor hängde dom andra två på haha så ibland var det ljudligt men ack så trevligt iaf!:-)

I fredags dejtade vi Elias och Maria på Birsta. :-)

   

Mysigt med fika och som ni ser körde jag och Lykke med randigt hihi.

Nån bild på Lykke från helgen.

Mys hos pappa      

Igår såg jag och Henke på filmer från förlossningen (utan ljud) och ojojoj att man överlevde det där är otroligt haha men roligt å se ändå. Jag trodde inte att jag någonsin skulle klara av att se dom men man glömmer fortare än man tror.

Förra veckan var vi å kolla på hus på Alnön och det var jättefint men vi förstod på en gång att det skulle bli dyrt och budgivningen har stuckit iväg så nu är det SVINAdyrt! Egentligen vet jag inte varför vi var dit å kollade då vi inte egentligen vill flytta dit. Det är svårt det här med å veta var man vill bo men vi ska inte klaga vi har det ju bra där vi är. Men man vill gärna ändå veta var man ska bo vart Lykke ska gå på dagis osv. Oavsett vart vi är kommer det bli jättebra.

Lykke imorse

 Man märker hur mycke mer medveten hon är om allt nu, när hon blir glad blir hon jätte jätte jätte glad och när hon blir arg blir hon tokarg hihi hon är en bestämd liten dam Lykke. Nu har hon börjat skjuta upp rumpan och försöker ta sig framåt och det går bra å åla sig ibland men ibland går det bakåt hihi och ibland står det still och då tar hon i allt hon kan så hon låter som ett litet monster. Jag vet inte om jag skrev något om det förra veckan men en natt sov hon HELA natten förstår ni vad skönt en helnattssömn. Annars brukar hon somna mellan 19-20 och vaknar då mellan 4-5 för att äta och somnar sedan om och sover till mellan 7-9. Hoppas verkligen att hon fortsätter sova så bra som hon gör. Hon börjar bli stor nu min lilla bebis hon vill mest bara stå på benen hela tiden och ligga det är något man absolut inte vill göra. ;-) Sitta går dock bra för då ser man ju ganska så bra.

Lykke och min dag har varit lugn och skön med lek och sång här hemma. Jag försöker sjunga varje dag en stund med Lykke och när jag dansar för henne skrattar hon bubblande å det är så härligt.

    

Ikväll har jag varit på fisketur med bruttorna och vilken kväll det blev så mysigt med sol, fiske och massa surr och mat. :-)

 Jag

 Maria

 Marika lär Maria ett och annat trick. ;-)

 Jag ;-)

 Bruttorna

 Maria

 Marika

 Linda

 Jag

 Marika

     

 TACK för ikväll tjejer! ♥

Nu ska jag soooova. Natti natti.



Kommentarer:

1 Linda:



Vem var det som sa att vi skulle huka oss på sista bilden ? haha =)

Kommentera här: