Humlans rum

Mmm vi har ätit tacogratäng med nachos och sallad till idag, fick receptet av Erkan och det kommer vi absolut att göra igen! Mycke mycke GOTT! :-)

Nu håller Henke på att sätta ihop skötbordet i Humlans rum och det kommer att bli jättebra. Vi har även plockat ut mycke saker därifrån som bara blev inställt när vi flyttade in så snart kommer det att vara ett riktigt Humlis rum. Jag tror även att Humlan kanske har sån tur att den får mini bord, mini stolar och matta till rummet från sin mormor och morfar. Hihi kommer bli så fint!

Ikväll blir det fortsatt vila, ska se på I en annan del av Köping! Sånt härligt program! Imorgon ska vi ju tillbaka till barnmorskan så då hoppas jag att allt ser bättre ut än i fredags. I fredags frågade hon om jag tänkte gå hem och läsa så mycke jag kunde på Internet om allt och jag svarade nej då HAHA gissa om jag läst på?! Jag vill helst ha allt planerat och veta vad som händer och det är svårt nu när jag inte kan planera nåt utan bara måste acceptera allt som händer och inte kan påverka så mycke.

Tänkte lägga ut bilder på magen från vecka 14 till nu men det får bli sen för det krånglar lite och tar en miljon år vad jag än gör nu.



Kommentarer:

1 Erika:

Jaaa, visst är gratängen supergod :) :) Kul att ni gillade den också. Ses i morgon :) kraam

Kommentera här: