På BB :)

Ja vi befinner oss på BB och blir ihelgen igångsatt. Pirrigt!;)

Kommentarer:

1 marie larsson:

Jag följer med stort intresse att lilltjejen kommer ...för visst blir det en flicka ?. Massor av lycka till :)

2 AnnaMia:

lycka till med allt!! Jag tror också det blir en flicka! :) åh så spännande.

3 Ida-Marie:

Lycka till!! Åååå så spännande. Pojke? ;-)

4 Linda:

Jag är supernyfiken!!!!! Massa kramar!/Tant Linda & Oliver

5 Therese:

Håll oss uppdaterad. Väntar med spänning! Kramar.....

6 Jenny:

Men åååh!!! Nu blir jag nyfiiiiiken!! Hur går det????? :)

7 AnnaMia:

Såg att någon tittat ut i världen nu! tusen grattis!! Hoppas att ni mår bra allihopa och att allt gått super. Kramar!

8 Jenny:

Graaaaaattiiiiis till tösabiten!!! Kram

9 Katarina Westman:

Ett STORT grattis till er :))

10 Anny:

Men åååh bilder på finfisen tack :)

11 AnnaMia:

Hej! Hur går allt för er? Hon ser ju ut som en riktig liten gosklimp :) Hoppas ni mår bra allihopa och njuter i eran lilla bubbla där hemma. Längtar tills jag får träffa er. Han ni nåt namn ännu då? KRAM!

12 Jenny:

Heej!



Vilket fint namn ni har valt! Väntar med spänning på en uppdatering av bloggen ju ;) Är ni kvar på sjukhuset eller?

Ja hua, de är mkt RS-virus nu tycker jag... Förstår din oro!

Och en sak jag inte begriper är när folk träffar en bebis så ska dom TA PÅ dom i ansiktet å helst vara sååå nära dom oxå! UTAN att ha tvättat händerna...

Usch å fy. Jag är nojjigast än nojjigaste :)



kram på er!

Kommentera här: