Sprattel och spark

I lördags var vi på kalas hos moster Lena och det var superskoj med massa glada människor, släkt och GOD mat. Väldigt lyckat! Vi var kanske inte kvar så länge som jag skulle velat men jag blev super duper trött och tänkte att det kanske var bättre att åka hem innan jag började må dåligt. :-)


Henke och jag innan kalaset. :-)


Kusin Mariana, söt Linus och födelsedagsbruttan moster Lena. :-)


Gosknoppen Linus visar stolt upp sitt nya skärp och påpekar att han har jeans på sig. Sötfisen. :-)

Söndagen var jag åxå välldans trött men vi besökte barnens hus och helt plötsligt hade vi beställt och betalat en barnvagn hihi kommer nog att bli kanon tror jag, det blev iaf en Emmaljunga city cross Black 2010 som vi köpte en city korg till som humlan får ligga i den första tiden. Är det någon som har en sån här vagn får ni gärna lämna en kommentar om hur ni tycker den är. Just ja vi köpte även en brun Voksi påse så humlan slipper frysa, den är så mysig och verkar jättevarm.
Efter besöket på barnens hus var jag iväg och kollade på första seriematchen för Henke och dom vann så klart!
;-)
Har köpt en ny dammsugare också en Elektrolux Ultra One bäst i test enligt råd och rön haha så nu för tusan är det rent här, vi har ju haft en dyngdammsugare sååååå länge så det här var det verkligen dax för. Ni skulle ha hört vad det skramlade till när vi dammsög första gången haha vi måste haft smutsigt. ;-)

Snart har halva veckan gått igen förstå vad skönt att tiden går hihi vill bara att det ska bli nästa vecka för då är det ultraljudsdax spännande. Vill bara att allt ska gå bra. Åååååå förresten jag kände dom första riktiga sparkarna igår helt fantastiskt hihi har ju känt nåt förut men inte riktigt vetat om det bara är magen som lever om eller om det är bebben. Nu längtar jag tills Henke också kan känna på magen och de små sprattelbena.

Här kommer några bilder på magen. ♥

Vecka 14 
Vecka 14

Vecka 16
Vecka 16

Går strax in i vecka 18 så ska lägga in en nyare bild snart. :-) Stoooooormagen! :-)

Här kommer bilder på humlans första klädesplagg också. :-)

Humlans första overall

Lundmyr overall
Så fiiin overall. :-)

Nu blir det fika och sen sängen. Godnatt...



Kommentarer:

1 Sara:

Vilken gigantisk mage hörru ;-) Men vänta du bara..hehehe :-P Har illamåendet gått över?

2 Ida-Marie:

Börjar bli en liten söt mage :-)

3 Ida:

Så söt :)

4 Erika:

Ååå fin maagen där lilla Humlan ligger och mår gott :) Och overallen som du har köpt är lätt världens sötaste!!! Ses i morgon fisen :)

5 AnnaMia:

hehe tänkte också skriva, tycker du magen är stor nu, så vänta du bara :p. Hoppas du mår bra! Vart i Granlo har ni kollat på lägenhet? lycka till!

Kommentera här: