Mitt i packning och flytt

Vi packar och slänger grejjer, det går ganska bra faktiskt har sorterat ut en massa skit som jag har sparat. Jag hade kvar alla pärmar och papper sen jag gick i klass 1 hahahaha men nu har jag bara sparat det roliga. Henkes ögon strålar av lycka för varje grej jag kastar så bara genom att kolla på han skulle jag kunna kasta varenda grej hihi. :-) Idag har vi varit borta i lägenheten också å kikat lite och då längtar man bara ännu mer. Vi har iaf tömt hela förrådet och kört dit balkongmöblerna. Imorgon kommer Mats ner och börjar med projekt vardagsrum :-) och vi kommer att kunna flytta lite kartonger redan imorgon för säljarna har flyttat ut nu!:-) Å så vi längtar, jag vill komma in och göra lite jul!

Humlan växer i min mage så snabbt nu hihi det är underbart! Förra veckan var lite jobbig för jag mådde sådär jätteilla flera dagar, jag hoppas att den här veckan blir bättre.

Här hemma är det nu paus i packningen för det är El Clasico! Haha ja det är ju inte jag som ska se det ni förstår väl vem som sitter klistrad :-), gissa hur långt försnack det är?! 2 timmar helt otroligt.
Ska fixa lite adventsfika till match start med mammas saffransbullar, pepparkakor och glögg! MYS! :-)

Nu ska jag fortsätta vila lite. :-)

Kommentarer:

1 Madeleine:

Hej Hej, hoppas allt går bra i flytten!! Slitage Kids har försökt kontakta dig över mailen angående din vinst - hoppas du ser det och svarar dem!!

2 AnnaMaria:

hej! kommer gärna förbi och hälsar på er någon dag! Vi har lagt bud på en lägenhet på högomsvägen, och änsålänge har vi högsta budet. Så håll tummarna för att vi får den! :) Och imorgon ska vi antagligen skriva kontrakt på våran lägenhet också. Så nu hoppas jag allt går vägen. hihi

3 Ka:

fin blogg :)

Kommentera här: