Leksand Peace and love

Jaaaa äntligen onsdag det närmar sig torsdag!:-) Imorgon klockan 12.00 hämtar Henke upp mig utanför jobbet och då åker vi till Leksand packar in saker i stugan och sedan bär det iväg till Borlänge på peace and love festivalen. Hoppas alla artister dyker upp där nu då! Resten av helgen blir det mys i Leksand ska på sommarland bland annat. :-) Jag är som ett litet barn som gärna vill göra allt på sommarland även dom barnsligaste grejjerna. Å det bästa av allt är att det är SOL och det ryktas om att det är det hela helgen. Underbart!

I måndags var jag och träffade tjejerna åxå å gissa om jag snart kommer att bli "dubbelmoster" ;-), kolla bilden på gravidpinglorna hihi Maria kommer snart att kläcka å jag längtaaar efter att få snusa.

Å nej bilden har inte blivit inlagd på datorn jobbigt! jag fixar det en annan dag.

Träffade ju även Marika lillpinglan hihi. Å vi ska träffas å äta allehopa igen på tisdag på gatufesten om inte Maria fått lilla bäbis så klart då blir vi bara tre stycken. :-)


Å vad jag längtar till imorgon! Tjoho snart så! Puss på er alla! Just det får se om jag har nån tid att lägga in bilder från bröllopet ikväll.

Har förresten köpt en bikini idag på twilfit den får duga för jag hittade ingen annan haha jaja det blir nog bra fettet väller över med vilken som helst så det spelar väl ingen roll! :-) Tur jag har kille iaf! ;-)

Puss puss

Kommentera här: