Bröllop

Nu är jag tillbaka ;-) och har kanske lite mer tid för att blogga. :-) Vi får väl se haha.

I fredags gifte sig mamma och pappa och det var grymt kul en jättelyckad dag och natt. Jag dansade så jag hade träningsvärk dagen efter, Henke hade ont i knäet efter att han svängt med bena hela kvällen hahaha Jag ska lägga ut några bilder här i veckan innan vi far till Dalarna så får ni se vad vacker mamma var och pappa också då men haha han hade ju ingen vacker klänning så det är inte lika roligt. Mamma hade sytt sin klänning själv och den var superfin! Ja ni ska få se.:-)
Alla mina närmaste var där och haha en hel drös till med människor, det var över 100 personer så det var rätt så stort. ;-)

I lördags var vi hos Bodda och Jens på förfest och sedan bar det iväg till Viskansparken och lite nostalgi, väldigt mycke folk var det både hos Bodda och Jens och på parken. Kul!

Som ni förstår har jag varit trött idag efter en intensiv helg med massa roligheter så idag har jag latat mig i solen hemma hos mamma och pappa. Nu är vi i stan igen och jag ska strax gå och lägga mig sen är det nästan dax för Dalarna. Ja nästan är det hmm eller typ 3 och en halv dag, jag har hört att det ska bli sol hela veckan och det hoppas jag för vi ska på sommarland och bada och åka kanor.

Todelooo

Kommentera här: