Nu är det nära....:-)

Ja helgen närmar sig JIPPIE!!! :-)
Bäst att ladda inför jobb imorgon, kavlar upp ärmarna och tar fram yxan hohohoho vilken dag det kommer bli. :-) 

Henke packar och packar huvaligen vad jag kommer att sakna han, hoppas han inte bryter några ben den här gången. Skulle ha ringt och bett arbetskompisarna hålla reda på han, se till så att han inte hoppar i backen eller låter bli att svänga (han tycker det är onödigt att svänga hmm jag vet inte om det tar för lång tid eller så?;-) ).

Nu är det strax dax för lite mys framför tv:n med Criminal minds innan det är tid för skönhetssömnen, imorse var jag otroligt trött när jag skulle kliva upp det borde man inte behöva vara för jag somnade mellan 22.00 och 23.00 och klev upp 07.45.

Tiden går så fort nu måste jag skynda för att hinna.

Taaaataaaa so long!♥

Lockigt hår

Riktigt fejksmajl hahaha det har jag på alla mina bilder härligt! Jag bjuder på det!

Kommentera här: