Trött

Har varit så otroligt trött hela dagen var ut på en prommis förut med Henke och blev lite piggare men ska strax krypa ner i sängen.

Kollar på charter hjältar och har så klart varit in på lite rese sidor hihi. Egypten ser jättefint ut men vet inte om jag skulle våga åka dit, är så många som blivit dåliga när dom åkt dit. :-( Någon som inte blivit dålig när dom åkt dit? Vill höra lite bra om Egypten!!! Finns mycke fina stränder ser det ut som och billigt är det ju där åxå. :-)

Fortfarande ingen som har något hus dom vill sälja? Gärna i Bergsåkers trakten??? ;-) Ring ring ring!

Den här veckan kommer det att bli väldigt lugnt, lite träning och mycket sömn. Till helgen åker vi nog hem en sväng och hälsar på, på lördag tror jag att det blir till att åka på badhuset och se på innebandy. Länge sedan jag var dit nu, tänk där som man var vareviga dag förr. Haha nu lät det som att jag var 90 år. :-) Det var en rolig tid hihi. :-)

Nu mera charter hjältar och fler rese sidor.


 

Kommentarer:

1 Johanna M.:

Min mamma och en kompis till henne var i Sharm el Sheik innan jul. Ingen av dom blev dåliga och de älskade det klara vattnet och de vackra fiskarna! =)

Kommentera här: