Vecka 26, 27 och 28!!! ;-) Å nu 29. :-)

Här kommer bilder på magen vecka 26, 27 och 28. Älskade humlan växer!

Vecka 26

Humlan

Vecka 27

Humlan

Vecka 28

Humlan

Å nu är alltså vi inne på vecka 29 ojoj det går fort nu! :-) Det är så häftigt med humlan nu för det kickar hela tiden och det syns på utsidan av magen hihi. I måndags var vi till barnmorskan igen och det såg bra ut jag följde kurvan så det var skönt. Hjärtljuden låg på 148. Jag får fortsätta med järntabletterna och sen så har jag nog urinvägsinfektion, tur dom tar lite prover så man kan rätta till allt så humlan får må bra! :-) Vi har en jättebra barnmorska känns bra att prata med henne. Jo just det vi var ju även på informationsträff på sjukhuset också förra veckan, det var nyttigt och roligt att se alla tjocka tjejer hihihihi alla vaggade fram där så det var alldeles underbart. I pausen var det värsta toakön jag sett hahaha inte bara jag som springer på toaletten hela tiden visade det sig!

Å Daniel på jobbet fick en liten söt pojke igår morse så GRATTIS! Nu längtar jag bara ännu mer till det är dax!

Har inte hunnit med å blogga alls på ett tag flytten har tagit alldeles för mycket tid. Nu försöker vi reda ut kaoset i nya lägenheten och det börjar faktiskt ta sig lite. :-) Vi har fått det lite juligt å sådär men tavlor och grejjs på väggarna får vänta ett tag. Ska lägga ut lite bilder på lägenheten tänkte jag men det blir inte idag för nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar jobba imorgon!!! Har lite panik över mycke som ska göras på jobbet men det ordnar sig säkerligen! Efter jobbet imorgon ska vi på våningen med jobbet på middag och show ska bli skoj och jag hoppas att jag inte blir alltför trött. :-)

Imorgon är det en vecka kvar till julafton så mysigt det ska bli! Har några klappar kvar att köpa men det ordnar sig ihelgen eller kanske någon lunch kan jag fixa det. Jag längtar till julskinkan men nu förstörde Henke min längtan med att säga att jag inte får äta julskinka!!! Stämmer det? :-) Haha eller lurar han mig måste googla på det sen.

Jaja nu är det sängdax och bilder på lägenheten blir en annan dag.

Godnatt...



Kommentarer:

1 Maria:

haha tokstolla.. klart du får äta skinka:) kan man lura i dig vad som helst?;)

Kommentera här: