Inget hus.......deppigt

Det blev inget hus för oss....jag gråter!!! Nä då så illa är det inte men jag är så deppig känns som att vi aldrig kommer att få något hus. Så fort det är en budgivning så går priserna upp med 500 000 kr eller mer typ 700 000 kr, det är helt sjukt tycker jag! Just nu känns det omöjligt! :-( Men jag ska inte klaga allt för mycket det kunde ju vara värre kunde ju vara bostadslös och bo under alnöbron. ;-)
Vi ska iaf iväg och kolla på två hus till i samma område om en vecka men dom känns just nu inte lika rätt som det förra.

Jag har haft skitont i käken nu i flera dagar sedan förra söndagen då det bara pang bom var som om något hoppa ur men jag tror att det som hoppade ur nu lagt sig till rätta alldeles nyss. Bara för att jag skriver det nu så kommer det att hoppa ur igen, det är min vanliga otur.

Snart helg igen å det ska bli underbart jag önskar mig sol sol sol! Det är faktiskt hur skönt som helst ute nu så jag ska nog ta och bege mig ut och röra på fläsket, det kan behövas! ;-)

Kommentarer:

1 Ida Z:

Men fan då :(

2 Therese:

Näää va tråkigt! Hoppas ni blir positivt överraskad av de andra två husen iaf. Kram på dig!

Kommentera här: